zondag 10 oktober 2010

Een dag in bed

Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt in het ziekenhuis: een dag in bed.
Het opspelen van een oud abces, ooit veroorzaakt door een verstopte slijmklier in mijn linker bil, bleek de aanjager van de koorts. De chirurg heeft gekozen voor grondig opruimen en de ingreep daarom onder volledige narcose uitgevoerd. Vandaag was als gevolg daarvan een wat slaperige dag. Ook omdat zitten geen feest is heb ik daarom vandaag in bed doorgebracht.

Om te voorkomen dat de wond opnieuw gaat ontsteken is deze niet dicht gemaakt. Genezing zal van binnen uit moeten plaatsvinden. Het ziet er naar uit dat de artsen dat proces een paar dagen willen volgen en ik verwacht daarom dat ik hier toch nog een paar dagen zal moeten blijven. Morgenochtend, met de “grote visite” hoor ik hier meer over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten